Menu

Indkaldelse til ordinær generalforsamling: 5. marts 2025

image
02. februar 2025 kl. 13:31

Indkaldelse til ordinær generalforsamling onsdag den 5. marts 2025 kl. 19.00 i klubbens lokaler 
på Hekla Park, Artillerivej 190, 2300 København S. 

Dagsorden: 

1. Valg af dirigent

2. Formandens beretning 

3. Seniorformandens beretning 

4. Pigeformandens beretning 

5. Drengeformandens beretning 

6. Det reviderede regnskab samt budget forelægges til godkendelse. 

7. Kontingentsatser pr. 1. august 2025 

8. Forslag fra bestyrelsen: Ændre Klubbens love - §6 stk. 1 og §7 stk. 3 (se bilag 1)  

9. Behandling af indkomne forslag 

10. Valg jf. § 6 stk. 1 & 2 

11. Eventuelt 

 

Forslag fra medlemmerne skal være bestyrelsen i hænde, senest 26. februar 2025 før generalforsamlingen, for at de kan forlanges optaget på dagsordenen. Send disse til bestyrelsen@bkhekla.dk 

 

Formand Claus Frederiksen 

 

På valg – villig til genvalg 

Kasserer/seniorformand Heine Larsen 

 

Næstformand Anita Arslan 

På valg – villig til genvalg 

Pigeformand Mark Mickelborg 

 

Drengeformand Martin Eldrup 

 

Bestyrelsesmedlem Henrik Ekmann 

 

Bestyrelsesmedlem Mads Due Anker 

På valg – villig til genvalg 

Bestyrelsesmedlem Frederik Homann 

På valg – villig til genvalg 

Bestyrelsessuppleant Lise Larsen 

Trækker sig fra bestyrelsen 

Bestyrelsessuppleant Martin Fuglseth 

På valg - villig til valg til suppleant / bestyrelses medlem 

Revisor Jens Olsen 

På valg - villig til genvalg 

Revisor John Nielsen 

 

Revisorsuppleant Ej besat 

På valg  

 

Bestyrelsen skal gøre medlemmerne opmærksom på at første halvårs 
kontingent 2025 skal være betalt, for at være stemmeberettiget. 
Husk også at forældre til aktive medlemmer under 18 år er stemmeberettiget. 

 

Regnskabet for 2024 og Budget for 2025 findes her.

Fuldmagtsblanket til generalforsamlingen findes her.

 

I henhold til vedtægternes §4, stk. 1

Kontingentsatser.

Nuværende årlige kontingentsatser:

Bestyrelsens forslag til fremtidige årlige kontingentsatser pr. 1. august 2025:

  • Tumlinge og Mix holdene: 900 kr.
  • Børn/Ungdom: 2.000 kr.
  • Herresenior (serie-hold under Jack): 2.000 kr.
  • Herresenior 32+: 1.300 kr.
  • Kvindesenior: 1.300 kr.
  • Forbold Fitness: 1.050 kr
  • Passive: 100 kr.

Indkomne forslag: 

Forslag fra Simon Feddersen Madsen:

3) Jeg synes det vil være på sin plads, at der til årets generalforsamling også kom en beretning fra bestyrelsens repræsentant i forhold til børn med særlige behov. Jeg ved godt det har været en hård opstart, men netop derfor føler jeg også, at klubbens medlemmer skal høre om hvad der foregår og hvilken planer/udfordringer/muligheder Hekla har i forhold til børn med særlige behov. Også hvis vi som klub faktisk mener det er noget vi vil prioritere. Så må klubbens medlemmer også høre om det og få mulighed for at stille spørgsmål til det


Vi glæder os til at dig/Jer.  

Med venlig hilsen 
Bestyrelsen 

 

-------------------------------------------------------------------------- 

Bilag 1 – forslag fra bestyrelsen

 

1. Ændre Klubbens love - §6 stk. 1 

  • Fjerne Drengeformand og Pigeformand 
  • Tilføje: Ansvarlig for drenge/børn 
  • Tilføje: Ansvarlig for drenge/ungdom 
  • Tilføje: Ansvarlig for piger/børn 
  • Tilføje: Ansvarlig for piger/ungdom 
  • Tilføje: Børneansvarlig for Mix-holdene / tumlehold 
  • Fra: 

Bestyrelsen består af 1 Formand, 1 Seniorformand, 1 Næstformand, 1 Drengeformand, 1 Pigeformand, 1 kasserer, 2 bestyrelsesmedlemmer og 2 bestyrelsessuppleanter. Endvidere vælges der 2 revisorer og en revisorsuppleant. Bestyrelsen konstituerer sig selv på første bestyrelsesmøde, som skal være afholdt senest 2 uger efter generalforsamlingen. Tegningsret har Formanden og Kassereren (dvs. ret til at hæve på klubbens konti) 

  • Til:

Bestyrelsen består i alt af 8 bestyrelsesmedlemmer og 2 bestyrelsessuppleanter med følgende roller:  1 Formand, 1 Kasserer, 1 Seniorformand, 1 Næstformand, 1 Børneansvarlig for Mix-holdene / tumlehold , 1 Ansvarlig for drenge/børn, 1 Ansvarlig for drenge/ungdom, 1 Ansvarlig for piger/børn, 1 Ansvarlig for piger/ungdom, Almindelige bestyrelsesmedlemmer og 2 Bestyrelsessuppleanter. Endvidere vælges der 2 revisorer og 1 revisorsuppleant. Bestyrelsen konstituerer sig selv på første bestyrelsesmøde, som skal være afholdt senest 2 uger efter generalforsamlingen. Et bestyrelsesmedlem kan godt varetage flere roller samtidigt, dog skal formand og kasserer være 2 forskellige besyrelsesmedlemmer. Tegningsret har Formanden og Kassereren (dvs. ret til at hæve på klubbens konti) 

2. Ændre Klubbens Love - §7 stk. 3 

  • Fra: 
    Ordinær generalforsamling indkaldes via hjemmesiden www.bkhekla.dk, via opslag på opslagstavle på Hekla Park samt via annoncering i Bryggebladet med mindst 14 dages varsel. 
  • Til: 
    Ordinær generalforsamling indkaldes via hjemmesiden www.bkhekla.dk, sociale medier og via opslag på Hekla Park med mindst 14 dages varsel. 

 

Luk